Garderober

På IKEA´s hemsida kan man sätta ihop sin alldeles egen garderobskombination, vilket jag roat mig med de senaste 10 minuterna. Henke och jag har diskuterat och kommit fram till att vi behöver mer garderober och att dessa ska vara i sovrummet eftersom det ändå är där vi klär på oss (surprise)! Om någon vänlig själ har 5000 kronor över är det bara att sätta in dom på mitt konto för det är vad kombinationen kostar. Och vi har såklart inte dom pengarna just nu, men det är alltid kul och inspirerande att få drömma lite. Jag vet inte riktigt om jag föredrar vita dörrar eller spegeldörrar. Speglarna skulle göra att rummet känns lite större vilket vore en klar fördel eftersom det  försvinner 60 cm svängrum i.o.m. garderoberna. Ett annat plus som talar för speglar är att vi inte har en enda helfigursspegel i huset, om vi väljer spegeldörrar slår vi två flugor i en smäll. Vita dörrar är "bara" fina. När jag läser vad jag skrivit lutar det åt spegeldörrar, men man kanske kan kombinera lite? Och hur gör man med belysning vid garderoberna? Det måste vara bra ljus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback