Jobbhelg

Därav den usla bloggaktiviteten... Jag har utlovat bilder för länge sen, som fortfarande inte kommit upp. Imorgon tänkte jag ta tag i en miljon eftersatta grejer som aldrig blivit av. Plus att jag har tänkt ägna hela dagen åt att göra roliga saker med barnen. Antingen får jag panik eller inser att jag inte kommer hinna precis allt.

Nu ska vi käka lite kvällsis och sen tänkte jag mysa lite med Henke, han börjar jobba imorgon igen. Det skulle vara helt ok om vi blev ekonomiskt oberoende så han fick vara hemma jämt. Eller jobba lite mindre åtminstonde...

Kommentarer
Postat av: Sara

haft en bra dag ?

Postat av: Hilal

Har en frågestund på bloggen nu :)

Har du en fråga är det bara att kika in och fråga!(:

2008-08-10 @ 18:31:05
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback