Mina fina, duktiga barn!

A E ligger här och "pratar", bubblar och låter. Hon kan brumma med munnen nu och ibland blåser hon jättemycket spottbubblor. Jag är oerhört stolt (inte ironi).

Idag har B läst böcker för mig: "Vem är arg?" och "Vem bestämmer", han kan nåt ord på varje sida och har väldigt stor inlevelse. När han leker eller läser bestämmer han vilka figurerna är, t.ex. mamma, pappa, farfar. Farfar och mormor är populärast, dom brukar mest få rida omkring på duplohästen. Idag har han inte kissat på sig en enda gång. Jag är så stolt över honom.



Mmm, smarriga pizzabullar. Idag både till brunch, middag och kvällsfika.


Kommentarer
Postat av: Tin

Han är ju så himla söt lillprinsen!!!

Postat av: annika

mmm, ser smarrigt ut. du vill inte dela med dig av receptet???

2008-08-20 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback