Paket

Igår fick vi två paket. Hurra! Som sagt älskar jag paket. Ett var från Johanna med massa kläder till barnen. A E fick ett par jeans och två söta bodysar och B fick ett par jeans, en tisha och en långärmad tröja. I paketet från Camilla var det en Adidiasdress till B och förhoppningsvis kommer det ett paket till från henne idag, med kläder till A E och tidningar... Det är spännande, jag är oerhört nyfiken och förväntansfull. Bilder kommer när jag har hittat kameran.

Tusen tack till Johanna och Camilla!
Och till min mamma!



Den översta raden med kläder var från Johanna och den undre raden är från Camilla.
Jättefina kläder, mina favoriter är de gråa
strumpbyxorna med vita döskallar och bodyn med kronor på.




Adidasdressen är från Camilla, jeansen och två röda tröjor från Johanna.
Den röda Barbaskön (?) tishan och den gråa döskalle- och gitarrtröjan
med turkosa ärmar är från mormor till B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback