Shoppat

Nu har vi varit hemma en stund... Jag har inte fotat dagens inköp, det kanske kommer bilder sen. Om jag orkar... På Indiska köpte jag 2 st 4-pack med tygnäsdukar. Inte för att jag vet vad jag ska ha dom till, men det var väldigt fina mönster. Och halva reapriser, alltså jättebilligt. Vi var på IKEA också, där köpte jag ett par ljus i glas med vaniljdoft. Dom ska utgå (varför kan man undra) så jag tänkte att det är bäst att jag passar på. Förhoppningsvis hinner jag köpa fler innan dom tar helt slut. Jag köpte ett uppblåstbart stöd som A E kan ha när hon sitter i barnstolen och 4 svarta kattmatskålar också (för 2 kr styck, sanslöst)! Lite annat också. Sen har jag handlat på Coop och Apoteket så barnbidraget är slut, men vi har massa god mat. Ikväll blir det ugnsstekt falukorv och gammalt potatismos från här om dagen. Mums.



Som en rädd hare...


Kommentarer
Postat av: Tin

jag tycker du ser super fräsch ut på bilden!

Postat av: sarah

du din fuling har vart i stan men inte hört av dig... vad menar du med det???

2008-08-20 @ 21:29:25
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Camilla

vilken snygg syrra jag har :)

2008-08-20 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback