Slut

Slut, trött, utpumpad. Jag har precis fått mat, serverat. Underbart. Jag ska duscha och sen sova, är så oerhört trött. Förkylning + jobb + för lite sömn = en omöjlig kombination. Och i veckan är jag ensam hemma igen med barnen. Vi har fortfarande ett enormt tvättberg. Fast Henke har tvättat och fixat massor idag, han lär ha jobbat massor för det är fint här hemma nu. Det värsta är att gräset inte är färdigklippt sen förra helgen och nu måste det klippas igen. Vi får se om jag kanske kan klippa lite varje dag när A E sover, om B får åka med. Puuuuuust.

Hur klarar man att vara ensamstående förälder? Jag pallar knappt inte fyra dagar själv!  


Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Idag är det sexsöndag i min blogg ett koncept där jag varje söndag pratar om sex. vill du dela dina åsikter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback