Smart eller dumt?

Imorse satte jag undan alla pengar på mitt e-sparkonto. För att jag inte ska kunna nalla. Vilket är en bra tanke, men sen tänkte jag åka till City Gross och handla och då funkade inte Banken via Internet. Jag fick sitta där med skägget i brevlådan och åka till Ica Fornåsa och handla för mina tillgängliga 200 kr. Snålt. Nu funderar jag på att åka till City Gross efter maten istället. Jag är trött, B är trött och jag vet inte om det är en bra idé att åka och handla då... Men vi får se, samtidigt måste vi göra nånting och han har redan sett en film idag. Det är mer än tillräckligt. Vi har slut på en hel del grejer här hemma och då kan jag lika gärna åka till CG och handla massor som att åka femtielva gånger till Ica.



Kommentarer
Postat av: Moster Sarah

guuuuud vilken söt unge :)

2008-08-25 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback