Fiddy

Idag har jag kört fiddy, typ en liten cross för vuxna. Det gick väl sådär. Först när jag skulle köra iväg släppte jag upp kopplingen för snabbt så fiddyn stegrade sig iväg framåt med mig hängandes efter. Detta har Lasse såklart fångat på film så jag länkar till det senare. Sen när jag skulle vända borta i böjen fick jag hjärnsläpp och gasade på utan att svänga och landade rakt ner i diket. I det blöta, kalla vattnet. Halva arslet blev blött och lerigt. Men det gick bra med fiddyn. Sen körde jag ett par gånger och det gick rätt bra. Körde bara på ettan.

Jag vill passa på och säga att det är första gången jag kört nånting fyrhjuligt med motor. Jag har t.ex. aldrig haft moppe utan cyklat. Och jag har väldigt stor respekt för Alex och Max som kör som dårar och hoppar och har sig. Jag ville inte ens köra på tvåan. Det kanske jag kan prova nästa gång. Och Henke ska följa med mig ut och galoppera eller hoppa framöver, för han måste faktiskt också förnedra sig lite, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: annika

god jul!

som svar på hur jag har gjort för o gå ner i vikt, jag har inte ätit något efter 18, ätit mindre portioner, inget godis o chips o sånt, promenader helst varje dag men det har kanske blivit 3-4 dgr i veckan. jag har gått ner 5,3 kg av totalt ca 16 kg så det är bara fortsätta! jag har lite fritt över jul men sen är det igång igen! mitt mål är att ha gått ner allt till maj. sen skulle jag vílja gå ner ytterliggare ca 3-4 kg...

2008-12-25 @ 15:40:06
Postat av: Alina

Nice blogg!! :)

Postat av: Farfar

Är du säker att du inte slog i huvet?

sist jag räknade så hade Fiddyn två hjul ;-)



Filmen kommer snart "Cattis The movie"

2008-12-25 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback