Födelsedag!

Hurra! Idag fyller jag år, igår fick Henke kyssa sin 23-åriga fru farväl... Jag har fått superbra presenter!! Se själva:



Kort från mamma och farmor. Body butter med passionsdoft och Ginger Whipped Body Suffle + Gilmore Girls The complete series boxen från min kära familj! I det hemliga paketet var det snygga pinup-kortet och underbara Body Shop julprodukter. Och det var *fanfar* mina kära systrar, Camilla och Sarah som skickat det!
 


Tusen tack för alla fina presenter, det kan inte bli bättre. Jag har redan provar alla cremerna, dom luktar underbart! B har också provat lite. Jag sa till Henke att nu kan han vara hur mycket han vill i garaget... Jag har annat att pyssla med! Wiii!


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en toppen dag :) Kramar

Postat av: Sandra Lindell

Grattis på födelsedagen!!! Kram

2008-12-06 @ 18:02:53
Postat av: Camilla

det ser ut som du är lyxhustru på dom här bilderna! Kul att du gillade presenterna! O jag har glömt bort frågan du ställde förut ;) puss!

2008-12-07 @ 22:02:46
Postat av: Tanja

GRATTIS i efterskott!!!

2008-12-08 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback