Loppis

När Henke kommit hem käkade vi lite mellis och sen åkte vi till loppisen i Fornåsa. Där är det halva priset på allt fram t.o.m. söndag. Jag köpte tre seriealbum (en hemlig last jag har, speciellt Buddy Longway) och Henke hittade en Ford-fläkt som vi får se om den funkar eller ej. Jag såg en jättesöt divan som jag inte kan sluta tänka på, vi / jag måste nog åka dit igen och se vad han ska ha för den. I vanliga fall brukar vi inte handla särskilt mycket på loppisen (inte för att vi gjorde det nu heller) för det är så dyrt där. En loppis ska ju vara billig, det är själva grejen tycker jag. Men här är det tyvärr rätt dyrt.

Efter loppisen åkte vi till Borensberg och handlade lite, på vägen hem stannade vi vid Emma och Johans hus som dom håller på och bygger. Sen blev det pizza hemma hos dom och vi kom hem för en timme sen. Båda barnen sover som små grisar och det tänkte jag också göra alldeles strax.

Och imorgon fyller jag år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback