Morgon!

Idag har vi faktiskt gjort lite. Vi har varit till Borensberg och hämtat ut ett paket med julklappar som jag beställt från internet, handlat mat. Jag glömde såklart bort saffran eftersom B sprang iväg med sin lilla kundvagn och parkerade den fast jag hade sagt åt honom att vänta på mig. Han har börjat med mycket egna initiativ nu, t.ex. berättar han för mig vilka grejer som är ajaj och sen pillar han ändå på dom. Om Henke glömt sin bettskena framme lägger B ner den i asken, han packar upp matvaror också. Han är stor och duktig alltså, jag har inte riktigt hunnit med i svängarna och blir mest nervös. Ska försöka skärpa mig.

Nu vill B kolla på "blå bil, räserbil" så det ska han väl få. Jag ska läsa lite innan det är dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback