Pepp

Igår kväll bestämde jag mig för att sluta med socker igen. Jag är väldigt missnöjd med mig själv för jag har gått upp i vikt och jag trivs inte alls med det. Jag bestämde mig alltså igår kväll precis innan jag skulle sova, för tidigare på kvällen hade jag ätit en Marabou Digestive och en liten påse godis. Plus allt annat snask under dagen. Nu ska jag vara utan socker fram till julafton, efter julafton är det noll socker igen. Det svåraste kommer säkert bli helgerna, när Henke och B äter godis. Men jag känner peppen igen iallafall, det är bara jag som kan vända det här.

Nu ska vi gå ut en stund.

Jag försöker bli en bättre och roligare mamma med, vi ska försöka komma ut en gång per dag och inte se lika mycket film som det blivit på sistonde. Om ni har tur kanske jag t.o.m. skärper mig vad det gäller bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback