Skön jobbdag + julklapp

Idag har det varit kul på jobbet, nånting att göra hela tiden och jag stod i en vanlig kassa. Skönt... Jag hämtade min julklapp från jobbet idag och det var verkligen en toppenjulklapp iår! Ett paket med olika ekologiska saker. Blåbärsdricka, rapsolja, pumpakärnor, dinkelmjöl, havssalt, solrosfrön, en tygpåse och en ekologisk kokbok. Tror inte jag glömt nåt nu.

Verkligen den bästa julklappen hittills, första året jag jobbade var det typ lasermått och såna grejer. Förra året var det en kaffekvarn och det är ju en fin present om man gillar kaffe. Vilket inte jag gör. Men iår säger jag bara: perfekt!

Kommentarer
Postat av: Farfar

A The movie

http://www.brandow.eu/div/film/A.avi



2008-12-21 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback