Spara och slösa

Eller: spara och ge bort. Nu har jag plockat ihop barnkläder som ska åka till Hedemora och få träffa lite nya små barn. Det blev en kartong och två papperspåsar. Kvar har vi en proppad IKEA-påse (papper) med storlek 92-98 till A E. Det är allt! Jag har städat under skötbordet också, A E hade så mycket fint där. 2 fina "jeans"-skjortor från PoP, en randig klänning, en grå- och vit ärmlös tunika från Camilla. Bodys och jeans från Johanna, tunika, hårband och coola dödskallestrumpbyxor från Sarah. Massor! Så nu kan jag inte ens stänga hennes låda, jag fick lägga upp lite pyjamasar igen. Hon har typ 10 par pyjamas nu... Hittade en del i rätt storlek när jag grävde runt. Tusen tack till alla som köpt så fina kläder till mina barn!

Nu ska jag väl fortsätta med nånting som faktiskt är uppskrivet på min lista. Jag har förresten städat min garderob också. Ska skänka bort för små kläder som jag alltid hoppas att jag ska komma i igen nån gång. Och när jag blivit av med dom kommer jag säkert gå ner i vikt på en gång. Det brukar vara så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback