Tantsnusk?

Jag har läst ut Harry Potter och börjat på "flickan utan röst" av Colleen McCullough. Den verkar bra. En roman. En som jag inte läst förut. Tidigare tyckte jag det var onödigt att läsa böcker jag läst tidigare. Sen jag fick barn värderar jag min tid lite mer och läser hellre om en bok som jag vet är bra, än att slösa min tid på en ny bok som kanske är dålig. Lite löjligt och inte särskilt vettigt. Efter den här har jag Liza Marklunds senaste, Joyce Carol Oates "Dödgrävarens dotter" som jag börjat på, men mitt bokmärke har åkt ur (= jobbigt att leta reda på vart jag var nånstans). Och jag slår var om att Eva har typ hundra böcker jag inte läst. Minst. Kanske skulle läsa lite mer om jag ändå inte ska rida förrän ivår.

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindell

Varför ska du inte rida förrens i vår??har hovslagarn fortfarnade inte kommit?

2008-12-17 @ 13:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback