Toppenkväll!

Efter jobbet var jag hem, bytte kläder snabbt och sen gick jag över till våra grannar Anna-Carin och Jonas + barn. Henke och barnen var redan där och hade varit där i två timmar, det var fullt ös. Vi käkade mat och sen glass till efterrätt, allt var supergott. Riktigt lyxig födelsedag för min del, och allt var Henkes förtjänst eftersom han lagat deras bil... Nu är vi hemma igen, det blir snart sängen. B gick precis och la sig i sängen helt på eget initiativ. Dock ville han inte alls borsta tänderna, på den fronten kan det vara riktigt stora protester. Såna är dom barnen, egensinniga och det är väl en del av charmen.


Jag har faktiskt världens bästa familj, även om jag oftast skriver om de negativa delarna så är jag väldigt glad och stolt över Henke, B och A E också. Bara så ni vet...


Kommentarer
Postat av: Farfar

Vi vet ;-)

2008-12-07 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback