Tråkigt

Jag är jättetrött. Det i kombination med B som vägrar sova funkar bara inte. Jag vill inte gå och lägga mig i sängen för att ligga vaken i två timmar och vänta på att han ska somna. Då sitter jag hellre uppe. Jag hade tänkt lägga mig tidigt idag, men jag har vikt tvätt, försökt elda och plockat undan lite. Jag tror att jag plockat bort de flesta av A Es kläder i strl 74 och 80 idag. Hon kan ha strl 80 på längden men knappt på bredden så jag rensade bort dom kläderna. Nu har hon ärvt Bs kläder i storlek 86 och det är verkligen jättefina kläder. Plus att hon har mycket mer i samma storlek som hon fått i present, dom kläderna ska jag gå igenom en annan dag. Inte för att dom får plats i hennes låda, men iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback