Utestund

Idag efter frukost (vi sov till kl.10) var vi ute en stund. Jag hade tänkt städa undan på altanen (full med grejer som kan frysa sönder). Men vi hann bara få in leksakerna, vilket jag ansåg var det viktigaste. A E ville inte alls vara ute och sittligga i vagnen.



Det var 1,4 plusgrader och småregnade lite. Inte det skönaste vädret. Binning var väldigt nöjd och glad, han pumpade däcken på sin räserbil. Han kan så mycket och fixar och grejar. Jag blir jätteimponerad.



Själv är jag mest trött, disträ och oduschad. Jag tänkte ta tag i det där med duschen och sen kanske börja titta på Gilmore Girls..?! Det vore sååå mysigt.



Såhär ser jag ut idag, med uppspärrade ögon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va stor hon har blivit, A E!

2008-12-11 @ 13:22:09
Postat av: Anonym

det förra är från mig! /annika

2008-12-11 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback