Baby-shopping

Idag blev det lite babyshopping eftersom jag ändå skulle till jobbet och göra medarbetarundersökningen.. Eva mötte upp mig på Ikano vid kl.10 (snacka om att hänga på låset, men vi var inte ensamma). Vi kollade Kappahl, Lindex och HM. På HM köpte jag (allt i strl 50) en brun dress (med öron på luvan och fötter på byxorna) som det står "milk built this body" på, litet och diskret. En ljusgrön dress och två vita bodys i ekologisk bomull. På Kappahl köpte Eva en overall, strl 62, till bäbisen, en vit med en grön gubbe på och med jättesött foder.

Nu känns det som att vi har BB-kläder så vi klarar oss, kanske några par små strumpor till. Jag såg massa fina tjejiga kläder bl.a. söta Hello Kitty-dressar och en superfin jeansklänning. Eva har koll på dom ifall det blir en tjej, det är bäst att vara förberedd..

Kommentarer
Postat av: annika

jag ska köpa bruna bebiskläder när jag ska handla. tycker att det är lite tidigt än, jag är ju bara i vecka 21-22 nånting. men brunt har jag snöat in mig på, nora har massor med bruna kläder som jag köpt. brunt kan ju både tjej o kille ha.

2008-02-07 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback