En bra läkare

Idag hade Binning en jättebra läkare, hoppas det är "hans" läkare. De andra som har undersökt Binning när vi varit inne akut har alltid sagt åt mig att hålla fast Binnings huvud medan dom undersöker örat men inte idag. Han lyste lite på Binnings och mina fingrar och lät Binning pyssla lite med lampan och sen kollade han jättesnabbt i öronen. Binning fick ett klistermärke med Pluto på, jag har tyckt att det varit lite konstigt de andra gångerna eftersom han inte har fått nånting då. Men nu är ordningen återställd.

Och som vanligt när jag ska tvinga mig på doktorn så känner jag mig jättepigg och lätthostad. Hur typiskt är inte det då?

Kommentarer
Postat av: annika

men hur va de me öronen då? va de ok nu? bebisen "ska" komma den 17 juni. när är ditt datum?

2008-02-07 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback