Korsord

Idag tänkte jag försöka lösa lite korsord, jag har två korsordstidningar (som jag fått av min kära syster Sarah) och en annan tidning med lite korsord i. Vi får se hur det går..

Igår hade jag ont i magen från typ kl.18-03. Härligt! Jag tog ett par panodil vid 21 och sen tvingade jag Henke att värma vår vetekudde (en dalahäst) som jag hade på magen. Det var jätteskönt. Jag kunde sova skapligt ändå, konstigt nog. Binning sov superbra hela natten så det var skönt. Vi har det svinkallt i sovrummet (14 grader i min ända- i min del av sovrummet alltså inte i mitt arsel) så igår kväll eldade jag och det har jag gjort nu också. Och stängt spjället, så nu jävlar ska det bli varmt. Eller 18 grader nånting iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback