Shopping

Eftersom vi ändå var på stan passade vi på att kolla Indiska också. Jag har lääängtat dit och inte orkat ta mig dit, men det har jag skrivit om förut. Idag köpte jag en svart tunika, jag kan ha den nu men tanken är ju att jag ska kunna ha den sen och framförallt i sommar. Jag hittade ett superfint grått linne också, med knappar hela vägen ner på framsidan och sen är det typ stickat, ribbstickat med mönster kanske man kan kalla det? Till sist köpte jag en fin vas också, genomskinligt glas med massa bubblor i.

På Lindex hittade jag en amningsbh (inte särskilt glamouröst) och en jättefin rosa paislymönstrad sjal med vita fransar. Egentligen skulle jag inte ha nån sjal men jag vet att jag hade ångrat mig så mycket om jag inte hade köpt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback