Självömkan

Guuuud jag har så ont i huvudet. Det verkar aldrig gå över och även när jag tog panodil igår så kände jag av den (vill inte ta panodil för jämnan heller). Bajs.

Idag har jag ändå försökt ta tag i mitt liv. Jag fick lov att ringa jobbet och fråga om en adress dit jag skulle skicka nån försäkringslapp eftersom jag är sjukskriven (borde tagit tag i det för typ 2-3 veckor sen).. Bokade tid att komma till personalavd. på fredag så dom kan fylla i några papper från försäkringskassan åt mig. Sen har jag registrerat lite räkningar på min internetbank och nu måste jag sätta in dom i pärmen också.

Binning och jag har vattnat blommorna + försökt beskära pelargonerna. Jag hatar att göra det, för mina pelargoner brukar inte ta sig igen. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback