Städlust!

Nu ligger jag inte alls lika mycket i sängen, t.ex. har jag inte legat i sängen sen jag gick upp imorse. Det måste vara nåt slags rekord. Det bästa är såklart att det känns bra, fast när jag är klar här ska jag lägga mig en stund annars kommer ryggen att pajja.

Idag har jag: vikt massor med tvätt, tvättat, dammsugit (köket, sovrummet och hallen), städat ur vitrinskåpet, börjat städa på övervåningen och såklart har jag plockat undan massa grejer.

Hittade en overall till Binning på övervåningen, strl 104 = perfekt nu eftersom den han har är strl 92 och sitter som en andra hud. Jag kan inte ta på den för jag får så ont i ryggen. Om jag visste att overallen var strl 104 och inte 110 (som jag trodde) hade jag letat reda på den tidigare. Menmen! Så kan det vara. Jag plockade ner påsen med påskpynt också, kul!! Jag älskar påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback