Dammsugarpåsar och annat viktigt

Jävla Elgiganten hade slut på dammsugarpåsarna vi skulle ha. Jag är där typ en gång vart femte år eller nåt och då har dom slut på det enda jag vill ha.

Just nu äter jag smörgåsrån med smör och fruktsallad (fruktsalladen är inte smörgåsrånen utan alldeles ensam på en tallrik). Tänkte ta en ny Nora Roberts bok och lägga mig på sängen nu, så adios med er.

PS) Innehållet i den jättegoda fruktsalladen: apelsin, ett rött äpple, ett grönt äpple, massa vindruvor, en burk krossad ananas, två banener och citronsaft som jag hört skulle se till att bananerna inte blev bruna. Det stämde inte riktigt, men hyffsat. Några bruna bananbitar = inga bananer i nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback