Inget tetrisspel

Men jag väntar. Det ska komma den här veckan.

Igår läste jag såklart "Lyckans hjul", den var helt ok, inget som fastnar men ett bra tidsfördriv. En av Kajsas bättre böcker, jag tycker bäst om den här och "Små citroner gula" av henne.

Just nu läser jag "Vid hägerns skarpa skri", fjärde delen i "Sagan om klanen Otori". Eva har varit på biblioteket och lånat en hög med böcker till mig, vi får se när hon kan komma med dom eller när vi kan åka upp och hämta dom. Igår och idag klarar jag mig på del 4 och 5 i "Otori"- serien, men efter det har jag inget mer att läsa.

Kommentarer
Postat av: sarah

det är sjukt hur mycket du hinner läsa...du måste läsa superduper snabbt...jag är imponerad

Postat av: annika

du bara läser o läser. just nu är jag inne i en period då jag inte kan läsa, dvs jag har varken ork att läsa o får inget sammanhang. jag är periodare, ibland kan jag streckläsa flera böcker i följd... jotack de e bra med oss annars. jo jag vet att man inte ska mocka i kattlådan när man är gravid, toxoplasmos... jo jag har fått sjalen. den va mjukare än va jag tänkt mig, o mer grå i färgen, men jag tror den kommer bli bra. jag har ju en vävd sjal oxå.

2008-01-16 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback