Lingon eller blåbär?

Jag har precis varit i Borensberg och hämtat vår nya, fina bärsjal och Henke undrar som vanligt om det är lingon eller blåbär i den. Jag tror det är både och. Fast å andra sidan är det nog blåbär i sånt fall eftersom den är blå och grön. Jag trodde att den skulle vara lite mer turkos, på hemsidan står det att färgerna är "vackrare" än vad skärmen kan återge, jag trodde inte att det betydde andra färger.. Men den är jättefin alltså. Hoppas den blir bra. Det verkar vara jätteenkla knytningar till den här sjalen, prima (fast jag fattar inte riktigt hur man ska göra knuten)! Den andra sjalen var typ tusen olika varv och kors och tvärs hela tiden. Nu är det typ bara att linda in ungen och göra en knut. Jag får öva lite sen..

Kommentarer
Postat av: Fridah

härligt :):)

Postat av: annika

kul, hoppas att min är lika fin o lättknuten.... =) förresten har jag fått dille på grapefrukt o apelsiner. helt galen... de hör väl graviditeten till. fast de finns de som säger att de e en flicka om man e sugen på sånna frukter...

2008-01-08 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback