Min önskelista om jag måste ligga i sängen för jämnan

* Ett Tetris-spel till mitt GameBoy Color (Tetris tillverkas tydligen inte till mitt gameboy, men det finns säkert nån kopia som är precis samma sak).

* En korsordstidning.

* Doris Lessings böcker. Alla utom "Om Katter" som jag redan läst.

* Påtryckningar så tredje Eragon-boken kommer ut snart.

* En laptop så jag kan ha datorn med mig i sängen och surfa omkring.. + hålla kontakt med omvärlden.


Jag kommer säkert på fler saker, men oroa er inte för jag kommer berätta dom för er! Nu ska jag gå och lägga mig för jag har ont ont ont.

update: gärna ett Hello Kitty spel till GameBoyet också'

update II: att det kommer ett nytt nummer av Lantliv o Drömhem & Trädgård varannan dag. Lantliv ena dan och D&T andra.. Det vore perfekt, hoppas det kommer nån rolig tidning med posten idag (inte troligt, men man kan hoppas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback