Ny tid på MVC

Fick en tid på MVC på onsdag.. Och jag får absolut inte jobba om jag har ont, jag måste lyssna på kroppen för det är nåt som inte är helt bra säger min barnmorska. Jag gillar verkligen henne, hon är toppen! Ibland när man ringer till MVC får man prata med nån surtant som inte lyssnar på vad jag säger eller också kanske hon lyssnar men inte tar mig på allvar?! Det är irriterande. "Min" barnmorska och de på förlossningen i Linköping är däremot toppenbra och de lyssnar alltid på det jag har att säga. Skönt. Det är väl ändå jag som känner av min kropp?

Kl.10 på onsdag fick jag tid, jag tänkte prova att jobba imorgon. Det kan bli lite svårt eftersom jag har ont idag också, jag får hålla det öppet så länge.

Kommentarer
Postat av: annika

dom rear ju den sjalen i liten storlek, S/M, de ska motsvara stl 40. jag undrar om jag kan ha den? va tror du? färgen jag helst vill ha är kakao, men den finns bara i onesize o den är 125:- dyrare =(. så av färgerna i liten storlek är det nog greyish blue som jag tycker är finast. men som sagt, va tror du om storleken? till min långa vävda är det 4,6 m, jättemycket tyg tycker jag. men de står ju inte hur långa de här sjalarna är...

2008-01-07 @ 12:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback