Nytt lösen!

För länge sen, minst ett halvår tillbaka, bytte jag lösenord nästan överallt. Det var så många som hade mitt gamla lösenord och det kändes inte helt ok. Men jag hittade inte vart nånstans jag skulle byta lösen på min mail och då blir det ändå onödigt med ett nytt, smart lösenord eftersom lösenorden till mina andra inlogg alltid skickas till mailen om jag skulle glömma dom eller när jag registrerat mig nånstans.. Nu har jag letat runt på mailen och hittat stället där jag ändrar lösenordet och jag är riktigt munter över det faktiskt.

Nu ska jag lägga mig och läsa i "Mästaren och Margarita". Det är en bok som alla borde läsa, den är oväntad och underhållande.

Kommentarer
Postat av: Sarah

tja. hur går de o ha B när du ska vila så mycket då? ska jag komma ner o baka bullar o va lite husmor o barnpiga snart? :D

2008-01-14 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback