Sjukt

Binning är sjuk och vägrar ta medicin, jag måste muta honom med godis trots att medicinen smakar godis. Jag fattar inte varför han bara inte kan ta den jävla medicinen. Inatt har jag sovit kanske 2 timmar sammanlagt, Binning har legat mellan oss och tryckt mot mig hela tiden och när han inte tryckt så håller han på och petar på mig och klappar mig. Jag vill helst dänga in honom med huvudet före i en vägg, men det skulle jag såklart aldrig göra. Och det här innebär såklart att han inte kan vara på dagis, han kommer garanterat vara jättepigg och springa omkring hela dagen. Nu har han bajsat också, som grädde på moset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrattar igenkännande här.... =) de där med att ligga o trycka o peta på en i sängen... de e nora expert på även i friskt tillstånd. då skulle jag bara vilja slänga ut ungen, som jag gör med katten när jag blir trött på honom.... annika

2008-01-31 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback