Soffan är min plats

Idag har jag bestämt att jag mest ska sitta i soffan. Inte så kul med tv-utbudet men på The Voice spelar dom lite äldre hits, det är great. Annars är jag jättesugen på choklad, undrar om det räknas som cravings? Jag tror inte det egentligen. Mest sugen är jag på Japp, men det skulle gå bra med nästan vad som helst i det här läget faktiskt. Cloettas hemsida är jättefin, massa godis som man kan vandra runt bland.

Update: Jag gjorde en kladdkaka och har käkat halva. Fast det räknas som godis. Det här räknas nog som tröstätning, det måste jag sluta med på en gång. Får käka frukt istället. Och den andra halvan av kladdkakan om inte Henke och Binning vill ha när dom kommer hem förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback