Today..

.. idag har jag varit med Eva, Max och Obelix till Motala. Eva köpte mattrasor, garner och mattvarp. Efter shoppingen fikade vi på Motormuseet och sen var det dags att åka hem och hämta Binning på dagis. Han ligger i vagnen och sover just nu och Henke (bygget stänger kl.13 på fredagar) är ute och lastar i skrot i 240:n.

När B har vaknat ska vi till Coop och Biltema + förbi nån återvinningsstation också.

Annars läser jag vidare i Jane Eyre, jag hade fått för mig att den var tråkig och att jag hade börjat läsa den tidigare men sen slutat. Så var det inte, jag tror att jag blivit avskräckt från att börja läsa den tidigare p.g.a. det bruna omslaget och bilden på Jane i en brun klänning. Omslaget gör faktiskt boken och då är inte murriga färger det bästa för att fånga mitt intresse.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Neej faktiskt inte! Det blåser nog för mycket för att de ska gå utanför dörren. Men jag har iaf sett en människa utanför fönstret idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback