Åt rätt håll...

Mjölkstockningsgrejen är på väg åt rätt håll, nu är knölen borta. Jag har haft min ullpläd på tuttarna hela natten och igår kväll hade jag vetevärmaren på mig hela tiden. Jag har masserat massor, speciellt medan hon har ätit för att mjölken ska komma ut. Det var skönt att vakna imorse och upptäcka att knölen var borta eftersom jag haft den hela natten.

Jag tror att jag fick mjölkstockning för att det varit så svalt på natten och mitt täcke har halkat av, nu sover jag med t-shirt som vanligt igen. Jag sov med t-shirt jämt när jag ammade B, oavsett temperatur och jag lär väl göra det nu också. Om det inte är 30 grader varmt...


Kommentarer
Postat av: annika

va skööönt! själv kan jag inte sova utan bh med inlägg för då läcker de i sängen. inte vidare skönt men jag har en mjukare utan söm på natten.

2008-07-12 @ 10:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback