Lek

Idag har B och jag varit över till grannarna och hälsat på, vi tittade på lilla bäbisen som är 12 dagar gammal. B sprang omkring massor med A och E, kul att de leker bra tillsammans. Eftersom vi inte hade köpt nån bäbispresent plockade jag ihop ett gäng med pojkiga kläder som dom fick. Dom har förmodligen massa tjejkläder och då kan det ju vara skönt med lite variation (fast ni vet var jag står när det gäller barnkläder).

Snart, hoppas jag, är det dags för lunch. Henke fixar.

I eftermiddag ska vi till stan och köpa nappflaskor till A E inför helgen. Vi skulle åka förbi kusinerna med.



Fin växt på klostermurarna.


Kommentarer
Postat av: annika

lite nyfiken på varför A E ska ha nappflaskor till helgen? jag tror att ponnyn vid berg va ett sto, men jag e inte säker. söt va den i alla fall. bor hon där i närheten, solla?

2008-07-13 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback