Mjölkstockning

Jag har fått lite mjölkstockning på vänster bröst. Jag behandlar genom att jag har tagit två panodil, masserat massor, låtit A E äta bara från den sidan och sen har jag haft vetevärmaren på i princip konstant sen jag kom hem. Tyckte det var lite konstigt förut idag för det kändes som att det var slut på mat fast A E precis hade börjat äta (vilket aldrig inträffat tidigare för mig). Sen upptäckte jag att jag hade (och har) en knöl på undersidan av bröstet. Jag har smort in med liniment också, vet inte riktigt varför jag fått det här nu. Det kan bero på att det var regnigt med kall blås när jag var på stan, men jag hade min tuttsjal på mig. Hoppas det går över snart iallafall och att det inte blir hel-stockning. Ska ta två panodil, värma på vetekudden, klä mig varmt och hoppa i säng snart.

Kommentarer
Postat av: annika

åh fy stackare!!! jag har aldrig haft det o hoppas jag slipper. har hört att de gör väldigt ont..

2008-07-12 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback