Mojjiga katter



Allis-Chalmers myser i Henkes byxben.



Sven sover skönt. Och fult.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så söta!

Postat av: Patricia

Hejsan!



Skulle vara jättesnällt om du ville hjälpa mig att bestämma vad jag ska ha för bilder på min header (bloggdesign).



Kolla in mitt senaste inlägg och svara genom en kommentar i det inlägget! :)



Tack på förhand & ha en trevlig kväll!

2008-07-31 @ 16:30:48
URL: http://klinten.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



Jag skulle bli jätte tacksam och glad om du ville medverka i denna tävlingen, för gör du det hjälper du även mig i en tävling (jag lottar ut 10 biobiljetter till er som hjälpt mig),

tävlingen pågår bara idag också! :) så jag blir otroligt glad om du vill vara med :)



Kram, ha en underbar dag!

2008-07-31 @ 16:31:55
Postat av: annika

å den där sven, vilken underbart söt liten misse!

2008-07-31 @ 17:38:46
Postat av: Svens mamma

Han sover fint!

2008-08-02 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback