Ooorka...

... starta en till maskin med tvätt. Knappast. Sitter bra här med min godisskål och tänkte bläddra igenom ett par inredningstidningar, det var hundra år sen jag gjorde det sist och då minskar inte jättehögen nåt vidare. Idag har jag styrt upp ett par tvättmaskiner, hängt lite tvätt, tvingat Henke att hänga lite tvätt, tagit en underbar dusch, läst ut en bok, diskat världens största diskberg. Henke har sovit och lagat mat + gjort saker jag tvingat honom att göra. Det var gulligt av honom...

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg och lämna en kommentar :-) Massor med fina collage, bilder och tips om kläder, smink, kroppsvård och personliga inlägg.



Dessutom har jag precis gjort en ny header som ni gärna får säga er åsikt om :-)



Kram, Alicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback