Solla

Efter att vi hade varit på Ikanohuset och lite andra affärer, Henke köpte ett par svarta Converse på Stadium, åkte vi upp till Eva och Lasse. Det var där B trampade på en geting eller vad han gjorde. Vi fikade lite och sen åkte vi vidare neråt, först stannade vi hos Madeleine och V och sen hos Solla (frökapslarna ska få mogna i fönstret och sen ska det bara vara att strö ut fröerna).

Vi kollade på alla djuren, den nyschaktade stranden (den var fin) och sen fick vi hjälpa till att leda ut hästarna i hagen. "Våran" kanin har fått jättemånga ungar, dom var små och söta. Jag tog upp en för den hade smitit ut ur hårboet och några andra var också på väg ut, men de var kvar i håret när jag puttade in dom i kaninhuset igen. Jag vet inte hur stora dom ska vara innan man får röra dom egentligen, de hade ju fått päls och så. Jag tog några pelargonskott, några vita vanliga pelargoner och en söt rosa med typ flikiga blommor och spetsiga blad. Om dom tar sig ska ni få se bilder senare...

Nu känns det som det är dags för sängen, en dusch först skulle inte sitta i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback