Work it baby

Det gick bra att jobba idag igen, Henke och barnen kom till IKEA och hälsade på mig. Tyvärr var det skitmycket folk så jag hann knappt prata med dom. Jag fick en puss av B iaf och det gjorde mig helt rastlös och jag ville bara sluta jobba på en gång. Men det gick ju inte... Annars saknar jag aldrig barnen när jag jobbar, det är nog för att det är en miljö de aldrig är i, jag är van att inte ha dom där. Då är det värre att vara helt ensam hemma i ett tyst hus, det är weird om nåt!

Kommentarer
Postat av: biljana

Hej!

Besök gärna min blogg :)


Postat av: annika

jag har tänkt mig att börja jobba i jul, inte innan tror jag.

2008-07-20 @ 21:15:13
Postat av: Tin

åhhh det kan vara så jobbigt när det går bra och jobba och så kommer ens älsklingar och hälsar på och då vill man bara hem, pronto! hur mycket ska du börja jobba? Henke kommer att vara hemma nu eller? KRAM

2008-07-21 @ 10:48:20
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback