ÄNTLIGEN thaimat

Jag har velat äta thaimat ända sen vi kom hit och idag blev det äntligen av. Det ä så himlans gott, Sarah och jag delade på en rätt med kyckling, broccoli, morötter och lite andra grönsaker. Mums!

Igår hade vi jättetrevligt på Sarahs studentskiva, om man säger så nuförtiden... Det var grillat: lax, kyckling och kött. Jättegott, barnen turades om att skrika innan båda somnade och då fick jag också lite lugn och ro. Kul att träffa lite släkt och Anette (mina kusiners mamma) kom också. Kul att se henne med. Dennis hade med gitarren och spelade, hur mysigt som helst.

Idag har vi åkt till mamma, nu ligger ungarna och sover. På förmiddagen åkte B lite fyrhjuling med sin morfar, skoj... Ikväll ska vi vara här och grilla, när barnen vaknat ska vi nog till Waynes och fika lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback