Äntligen tillbaka på blogg!

Jag har fått logga in via publishme.se huuur länge som helst och jag har hatat det varje dag. Men nu kan jag komma in via blogg.se igen, skönt!

Ikväll är det lite antingen eller som gäller för mig: rensa rabatt eller läsa tidningar och dricka te. Först och främst ska jag ta hand om A E.

Update:
Det verkar bli rabatten, för nu somnade A E. Hon gillar att gnälla sig lite till sömns och nu hade hon helt plötsligt somnat när jag tänkte ta upp henne. Det är gnäll, men inte skrik när hon håller på att somna. Svår gräns där... Nu ska jag ut och försöka leta reda på B´s spade och kratta i barnstorlek för dom är perfekta att rensa med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en fin dag !

Postat av: Anonym

var tvungen o prova, o jag kunde oxå logga in på blogg.se!! /annika

2008-06-12 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback