Äntligen tyst...

Nu har det äntligen blivit tyst, båda barnen sover. Idag har vi haft en jättemysig eftermiddag, som jag skrev tidigare är jag jättetrött, helt slut faktiskt... Det är hög tid för sängen.

Dessutom är jag vrålhungrig hela tiden nu. Jag har funderat på saken och kommit fram till att det är kroppens sätt att säga "ge mig socker - NU". Eftersom jag dragit ner på socker och fikabröd blir det en reaktion, det är inte särskilt kul men det är väl bara att härda ut. Nu ska jag bädda ner mina underbara ungar i sängarna och sen ska jag försöka göra minst 50 situps, fy faan. Det kommer vara så jobbigt, men effekten blir nog bra. Det + minskat sockerintag kommer göra mig så slimmad. Jag vill ha bort gravidmagen nu, tack.

Kommentarer
Postat av: sarah

nejdå ni är så fina, tänkte mer på om du hade något tips hur man gör...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback