Bondunge!

Alla som känner mig vet nog att jag är en bondunge i själ och hjärta. Nu när jag funderar extra hårt på vad jag ska plugga till kommer det mest upp bond-grejer jag vill göra. Fast inte så traditionellt bondigt utan mer modernt. Typ bed and breakfast, liten gårdsbutik med ekologiskt odlade produkter och fina inredningsgrejer, stort växthus (kanske handelsträdgård vore nåt?) m.m. Nu bor ju vi på en minimalt litet torp så dom här drömmarna kan ändå inte bli sanna här och det verkar inte som att vi ska flytta så jag får väl spara undan dom här sakerna och resten av listan långt inne i minnet och plocka fram dom senare i livet. Fast det vore så bra att kunna jobba hemma, för då skulle barnen slippa vara på dagis och man kan jobba både ute och inne. Precis som jag vill. Och dessutom är det rätt fritt, mycket som måste göras men man kan planera sin dag själv. Jaja. Framtidsdrömmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömma får man alltid göra. o jag skulle gärna vilja ha de som du beskriver.../annika

2008-06-13 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback