En god natts sömn

Igår gick jag och la mig vid kl.19, somnade kanske vid 20.30 för det var matdags för A E och B vägrade somna. A E vaknade två gånger under natten och jag gick upp kl.7.30 imorse. Skönt och välbehövligt för nu känner jag mig mer som mig själv och inte en gengångare utan nån som helst ork och motivation. Eftersom jag är pigg och munter tänkte jag ta mig an Henkes diskberg. Jag tänker inte gå in på hur olika vi är när det gäller disk, men om jag ska klara mig från sinnessjukdom måste vi snart införskaffa en diskmaskin. Kanske t.o.m. före hundvalpen och då förstår ni nog det akuta i situationen. Hundvalpen kommer jag få ungefär år 2018 som det ser ut för tillfället.



En blomlåda med lite växter...
Jag tycker det är svårt att få det mysigt på altanen, vi har tyvärr inget tak.
Henke har föreslagit en markis (kommer aldrig på fråga) medan jag tycker att vi ska ha ett genomskinligt plasttak.
Jag vill åtminstonde ha tak över delen där vi har sittgruppen, då kan man sitta ute oavsett väder och det vore inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback