Gissa citatet

"När de gäller te o hoppe o skene di har ja vari bra på i alle tider"

Kommentarer
Postat av: Tin

Vad bra att du är nyfiken! då är du precis som jag :) Jag är ju från mora där hästarna bor, vilket jag i bland även kallar hem, vilket kan vara lite förvirrande för läsarna på bloggen.

P-Å är från orsa som ligger 2 mil från mora och han vill absolut inte flytta härifrån. TÖNT. (orsa är en ännu värre byhåla än mora) Så i september 2005 köpte vi det här huset efter att bara ha varit ihop i 6 månader. Vi tyckte det var lagom stort och jag vägrade att flytta in i en lägenhet i orsa :)

Hur länge har ni bott i ert hus? köpt eller ärvt?

Kram

Postat av: annika

nåt från emil i lönneberga va?

2008-06-16 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback