I am legend + hemlig utflykt

På kvällskvisten har vi sett "I am legend" och nu börjar det bli dags för sängen. Precis före filmen körde jag lite trimmer, det blev fint runt altanen och träden här på baksidan. Imorgon tänkte jag köra ännu mer om jag får tillfälle, för...

... imorgon har Henke förvarnat att jag måste ha på mig gympaskor för vi ska åka iväg på nåt hemligt. När vi var i Väderstad pratade han massor om Omberg, Östergötlands berg (jag hade gummistövlar igår och traska omkring på ett berg var inte aktuellt då). Det är mer som en kulle tror jag, vi får se om det är dit eller nån annanstans vi ska imorgon. Det ska bli spännanade!


Kommentarer
Postat av: annika

kul med hemlig utflyckt! hoppas ni får bra väder.

2008-07-01 @ 08:19:54
Postat av: sarah

vilken liten luring han är... hoppas ni får en bra dag. jag kommer ner på torsdag så du kanske har tid att ses en vända på lördag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback