Inredningstidningar!

Som ni kanske vet har jag numer ganska många köpstopp: blommor, tidningar m.m. Egentligen har jag väl köpstopp på allt förutom mat eftersom vi måste spara pengarna till en hund. Annars blir det aldrig nån liten valp... Men nog om det.

Igår fick jag fyra (4)! påsar med gamla inredningstidningar av Nina. Hur schysst som helst, nu har jag lite att göra ett tag för att uttrycka mig milt. Medan jag var i dalarna kom ju senaste Lantliv också, den har jag knappt hunnit börja på. Jag har "kommit över" senaste Mama och Family Living, tack vare min snälla syster Camilla, så dom har jag också läst. Mycket tidningar blir det, känner allt som oftast att jag knappt hinner läsa dom trots att jag inte köper några längre. Prenumerar på Lantliv och Drömhem & Trädgård...

Nu ska jag beta av några punkter på to do-listan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Kom ihåg att du kan ta över mina gamla Lantlif eftersom jag prenumerar på den...

Kram Mamma

2008-06-11 @ 19:09:24
Postat av: Anonym

2008-06-11 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback