Inspiration

Igår var vi ju hos grannarna, de hade nyligen fixat ett rum till sina barn och jag fick jättemycket inspiration... Dom hade så mycket förvaring, gud vad bra tänkte jag, det måste vi också skaffa. Och ett eget lekrum till barnen också, då kanske vi slipper utspridda leksaker i precis hela huset. Jag försöker hålla leksakerna borta från sovrummet, men inte ens det fungerar. Om vi har ett lekrum kan man i värsta fall strunta i att plocka ihop leksakerna om man måste iväg snabbt eller så. Alltså ska jag försöka börja fixa iordning där uppe, jag ska ta lite bilder under tiden...

Kommentarer
Postat av: annika

bra förvaring skulle jag oxå behöva tips om... i noras rum är det grejer överallt utan struktur.

2008-06-17 @ 09:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback