Kära släkt och go´ vänner!

Jag har invaggat er i falska förhoppningar, det blir brustna löften och ledsna miner nu det känner jag på mig. Allt beror på en förflugen kommentar av min gode Henrik igår kväll.
Till saken nu: vi kan inte alls komma upp till dalarna en vecka i sommar, som jag sagt. Vi väntar små kattbäbisar (vilken dag som helst nu, hon har vaxproppar) och då kan vi inte dra iväg hur som helst. Vår dörr står dock på glänt för er alla att komma hit och hälsa på, vi har en lyxig (nåja) gäststuga som står till ert förfogande. Boka in några datum och let us know!

Förresten! Är det nån som vet om katter också får vaxproppar eller gäller det bara för hästar? Och för er ej hästintresserade så innebär det att fölningen är på g när stoet fått vaxproppar.




Kommentarer
Postat av: Vinn bloggdesign

Vinn en bloggdesign hos mig!

Postat av: Sarah

men va fan. inge komma upp på midsommar o inte komma upp som ni sagt sen? vrid nacken av kattungarna o dumpa de andra ute i skogen? ;P

2008-06-16 @ 22:06:13
Postat av: Tin

inte ens mina ston har fått vaxproppar när dom ska föla...så det måste vara en riktigt lyxig katt du har :)

2008-06-17 @ 08:25:48
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback